Sunday 18 December 2011

Persiapan sekolahku!!

Hooray! Hari ni aku and family aku gi shopping baju sekolah untuk next year. And tadaa!! Aku pun berjaya membeli beg warna merah yang aku impikan sejak kat dalam kereta tadi. Happy sungguh aku rasakan.huhu. Sebelum ni tiap2 tahun (sejak aku form 1,masa sekolah rendah semestinya beg aku yang comel ni wana pink.Pencinta pink la katakan. And now,aku really2 fall in love dengan warna merah yang aku rasakan sungguh hot untuk aku yang sejuk cool nih.) aku asyik asyik beli beg warna coklat je sebab aku takut a.k.a malu nak pakai beg warna terang-terang sangat. Ish bila aku pikirkan balik aku cam takut je nak pakai beg yang baru dibeli tadi tuhh. Tak pasal pasal aku kena kejar dengan lembu-lembu kat tepi jalan tu. TIDAKKK!! Ohh.. uhh maafkan saya! Baru tersedar daripada lamunan yang mengerikan itu. Maaf,maaf..

ni lah beg sekolah aku untuk tahun depan. Lawa tak lawa tak? Haha.Mestilah!! Tengok lah siapa owner nye. :-D


Setelah terperasan seketika,aku nak sambung citer apa yang dibeli oleh aku tadi.hehe. Maaf maaf agak membosankan sedikit cerita saya ini!


Okey okey.

Tadi family aku just shopping baju sekolah untuk aku,adik aku dan adik aku dan adik aku. Haha. Betapa peliknya ayat itu tadi. Urm diringkaskan citer, aku ada 2 orang adik lelaki,seorang adik perempuan dan seorang abang. (maaf,abang-abang angkat tidak termasuk ye!)

Abang aku takde beli apa-apa barang pun.Lagipun abang aku yang tersayang tu baru je abis SPM baru-baru ni. So,abang aku just jadi tukang tengok dan tukang mengangkat barang.heee.sian dia.
Adik aku lak tahun depan akan memasuki sekolah menengah. Dah form 1 dah adik aku,ishh terasa tua pulak aku. Hmm yang aku risaukan pasal adik aku tu koz tahun depan dia kena sekolah kat SMK DABB. Ramai kawan-kawan aku cakap sekolah tu teruk. Aku tak tau lah betul ke tak tapi yang pasti aku risau sangat kalau adik aku pun jadik teruk. Harap harap dijauhkan itu semua!!Amin..
Adik aku yang last sekali tu pulak tahun depan baru nak masuk tadika. Haha. Susah betul nak cari kasut sekolah dia koz badan dia yang comel sangat tuh. And last last tak beli un kasut dia. Kesian adik aku tu. Punye la semangat nak sekolah tahun depan.


Urmm aku pun dah tak tau nak cakap apa lagi. Tuje lah agaknya.Haha. Bosan kan citer nie!! Sape setuju angkat kaki u all yang absolutely wangi tu! Waah memang wangi..  Okey okey bubye! Salam.




Pencil box yang aku baru beli tadi.Haha. Agak pinky tapi ada warna merah taw!


                  picture Kasut pengawas yang berwawasan. Haha. Memperasankan diri pulak! 

No comments:

Post a Comment