Monday 19 December 2011

Tips memakai tudung ala-ala manusia(memang la manusia!)

Semalam aku pun try la tudung sekolah yang baru dibeli semalam tuhh. Aku nak jahit yang kat bahagian leher tudung tu sebab muka aku ni comel (kecik) je. Aku beli tudung saiz L sebab tu kena jahit sikit bahagian leher dia. Lagipun aku bukannye suka pun pakai tudung pendek macam tak cukup kain.


Sebagai pengawas yang berwawasan,kat sekolah pun kiteorang kena tahan budak-budak yang tudung-tudung pendek nihh.Haiyaa kakak senior nak nasihatkan, cuti ni beli lah tudung panjang sikit ek. U all semua dah sekolah menengah okey. Jangan sampai kene sekat dengan pengawas-pengawas berwawasan tahun depan sudah.


Okey okey sambung cerita..


Daripada niat untuk menjahit tudung, dup dup tiba-tiba aku buat kerja tak berapa gila a.k.a. buang tabiat.
Tadaaa...
Aku main lipat-lipat tudung pulak.Haha.And then aku pun buat la bermacam-macam aneka gaya tudung yang belum pernah dibuat oleh aku. Ni gaya tudung aku ke sekolah dengan penuh semangat setiap hari:


Gaya tetiap hari. : )

Lepas tu aku try lipat yang agak lain daripada kebiasaan aku. Haha. Nak tau camne? Ala buat-buat je nak tau walaupun rasanya semua orang dah tau.

Okey okey mula mula buat tudung macam ni :




Pastu dengan sekuat tenaga u all lipat lah tudung tu sampai atas macam ni :






Okeyy...macam tu lah.Amacam okey tak? Kalau berani cubalah !!
(Siapa rasa gaya lipat tudung camni cute cepat angkat jari kaki!!)

No comments:

Post a Comment