Thursday 15 December 2011

Penantian pmr`s candidates.

hey!! patrick say hi..
`hi all! how`s your holiday?`,Patrick Star said.


Ehh apa yang aku merepek nihh.


urm pejam celik pejam celik..dah almost 4 weeks cuti sekolah.sepanjang cuti ni la aku sedaya upaya mengumpul lemak dengan makan dan terus makan.haha.dah macam Patrick Star pulak aku.






Hmm pejam celik pejam celik..next week akhirnya keluar gak result pmr. Inilah yang ku nanti nantikan selama ini.huhuu. Kawan aku cakap result PMR 2011 keluar 22 December 2011 ni. Aku pun tak pasti bila. Kawan aku yang lagi satu pulak cakap 21 December. Aishh aku pun tak tau lah bila result nak keluar. Yang sure sekarang ni aku dup dap dup dap je.


Anyway,aku harap semua candidates PMR 2011 mendapat result yang `terbaikk` bak kata atuk Boboi Boy. Huhu. Berdebar-debar jantung aku. Seriusly aku sangat-sangat la gementar. Oleh sebab aku pasti aku akan menangis masa amek result nanti (biasa lah orang perempuan kan..) so,hari tu masa aku gi shopping dengan mak aku, tadaa!! Aku pun berjaya membeli sapu tangan cute berwarna merah iaitu favourite colour aku..yay! Dengan happy nye aku melompat kegirangan. Aku saja saja je beli sapu tangan tu untuk lap air mata aku nanti.


Hehe..Semoga aku dan rakan-rakan seperjuangan dan all PMR 2011 candidates dapat result yang cemerlang.Amin.


p/s: rindunye aku kat korang semua !!

No comments:

Post a Comment