Sunday 25 December 2011

Happy Bufday,, penan!!

26 december.
Nak tau tak apa yang terjadi hari ni?? Ohh cuba lah teka.Hehe.
Okey lah saya akan bagitau. Mesti nak tau kan.Huhu.

Tadaa...

...hari ni birthday kawan lama aku.
Happy birthday my dear friend!!





His name is Muhd Afnan Hakimi. Happy bufday untuk kawan dia jugak! Dia cakap ada jugak kawan satu asrama yang sama birthday dengan dia
He is a really good boy.
Dia classmate aku sejak daripada darjah 4 lagi. 
Dulu geng kitorang pernah jual makanan cam nugget,kentang,gula-gula dll dari rumah ke rumah tau.Haha.
Tapi ini cerita masa sekolah rendah dulu lah time kitorang darjah 4 atau pun 5.
Dapat juga pengalaman jual menjual.Haha.Kitorang jual sebab time tu tak silap aku untuk subjek Kemahiran Hidup. Kitorang kena buat group. Dalam group tu ada aku,Tiqa,Eira,Penan,Nazren and Ikhwan. 
Untung tau sapa kawan dengan dia. Haha. Kembang dia kalau dia tau aku puji-puji dia. Haha.
Maaf.Maaf.

Okey okey..
Inilah bufday boy tu:

Gambar curi kat MS.

Siapa kenal dia cepat angkat jari kaki!
Haha siapa pernah sekolah kat skdtho mesti of course kenal kawan aku ni.
Okey guys jom kita nyanyi ramai-ramai untuk Penan! (nama glamor dia.Hahaa.Sorry Penan.)




`Happy birthday to you..`
`Happy birthday to youuuu..`
`Happy Birthday to Penan..`
`Happy Birthday to you!!`

*amboi merdu sungguh suara aku.Hehe.Terperasan sudah. :-)






No comments:

Post a Comment